2008. február 13., szerda

Te mit utálsz?

24/09/06

Permalink 14:47:15, Kategóriák: beküldött, írta: peziza Hungarian (HU)


Gondoltam felteszem a kérdést, ki mit (kit) utál legjobban az erdőben. Nekem 3 dobogós jelöltem van: 1,másik gombász 2,darazsak 3,pókok.
Másik gombásszal utálok találkozni, a darazsaktól rettegek (már többször majdnem megöltek), a legutálatosabbak számomra azonban mégiscsak a pókok. Régebben nem volt velük problémám, de az utóbbi 5 év szép lassan kialakuló, de határozott pókfóbiát okozott.Biztos mindenkinek megvan az az erdőtípus, ahol keresztes és másféle barátaink milliónyian vannak jelen. Én ugyan rendszeresen egy hosszú ágat magam előtt csapkodva járok, de mégsincs az az ág ami képes lenne megóvni az arcomra kenődő pókhálótól és a nyakamba hulló pókoktól.

Image Hosted by ImageShack.us

A múltkor már hazafelé tartottam, az autóban ültem, amikor észrevettem, hogy egy 3-5 cm-es szép kövér kereszes mászik a combomon. Kapkodni vezetés közben nem nagyon lehet, így egy hirtelen mozdulattal lesöpörtem. Valahová az anyósülés környékére esett, de szem elől tévesztettem. Másnap munkába indultam, és kb 3 perc vezetés után úgy éreztem, valami bemászott a nyakamba és a hátamon van. Nyugtatgattam magam, hogy biztos csak pszichés probléma- már fantompókot érzek a hátamon, de hát csak viszketett, csípett és szúrt- szinte egyesével éreztem tegnapi pókom lábszőreit, így más megoldás nem lévén, hátam jó erősen hátranyomtam, és mint disznó a karóhoz dörgölőztem az üléshez. Egy elegáns helyen volt programom, itt igénybe vettem a wc-t, és már el is feledkeztem az én pókomról, de amikor megfordultam, hogy lehúzzam- hát ott volt az én keresztes barátom, barnán és kilapítva a wc deszkán.

Image Hosted by ImageShack.us

Nincsenek megjegyzések: