2008. február 13., szerda

Gyapjaslepke invázió

08/06/06

Permalink 13:28:55, Kategóriák: hirek, írta: feriur Hungarian (HU)


Ma is mentünk kicsit járni, volt meglepi, meg nem is. Ahol tavaly óriási rágcsálást vittek véghez kedves gyapjaslepke barátaink, pont ugyanott vigyorogtak és potyogtak a nyakamba megint. talán még kicsit szét is terjedtek, nem úgy van az, hogy össze kéne már omolni ennek a gradációnak??? Szegény erdő, szegény gombák. Az aljnövényzet gazosodik - nincs jobb szó a tömény ragadós galajra - a fáknak meg megint kétszer kéne kihajtaniuk. kiváncsi vagyok megy e. Amint itt látható, fotosopoltam egy szerintem jót :), és van még néhány kép itt is A legalsó képen látszik hogy milyen szomorú is lett az erdő képe mostan.
nagyítóskép
több info az index topikjában

1 megjegyzés:

István Bagi írta...

Megjegyzések:
Megjegyzés innen: foszkar [Tag] · Szerkeszt
Most csakazertis hozzaszolok, hogy lassuk mi lesz. Csunya ezek a hernyok, mett megeszik a faj
Permalink 2006. Jún. 09. @ 13:09
Megjegyzés innen: wovbagger [Látogató] · Szerkeszt
az ilyen hernyókat gyerekkoromban sem kedveltem. mindig rájuk tapostam.
Permalink 2006. Jún. 21. @ 04:31