2008. február 13., szerda

superdog

28/08/06

Permalink 13:18:38, Kategóriák: gomba, írta: peziza Hungarian (HU)


Egy szerencsés véletlen karambol után 3 hetet kényszerpihentem, és azt hiszem már tényleg csak egy kicsi kellett volna a megbolonduláshoz, így orvosi javallat ellenére 3 napot a Zemplén környékén töltöttem. Alapvetően kalaposoztunk: galambgombák, tinoruk, vargányák, császárgalóca- szép volt. Nagyon nehéz viszont jó szarvasgombász kutyával kalaposozni- jön a dilemma: odamenjek-e, és megkeressem-e a 866. hülye mikroszkópikus rufumot, vagy geneat, vagy ne- és persze közben kellő lelkesedést mutassak, hogy micsoda egy zseniális kutyám van nekem.(az van)
Azért persze érdemes volt a sok fájdalmas hajlongást kiállni, sok faj összejött.

Sajna az én choiromyceseim nem érik el az 570 grammot, de én nagyon örültem nekik. Tud valaki valami jó receptet hozzá?

Nincsenek megjegyzések: