2008. február 13., szerda

Egy hosszú barátság vége

27/11/06

Permalink 11:45:29, Kategóriák: gomba, írta: peziza Hungarian (HU)


Javaslom járjatok egyedül gombászni. Én már ugyan sokszor ráfaragtam arra, hogy elvittem valakit, de most egy jóbaráttól kaptam a hátamba egyet. Pénteken elvittem egy kedves erdőmbe, (kalaposoztunk). Rákövetkező héten ő nem ért rá szombaton, ezért úgy volt, hogy vasárnap megyünk. Szombat reggel egyedül gombásztam, amikor kaptam egy telefont, hogy vasárnap más dolgom lesz, így felhívtam, hogy bocsánatot kérjek, meg megkérdeztem amúgy mit csinál. Humbugolt, hogy így ügyvéd, meg úgy lakás... Bár eredetileg nem terveztem, hazafelé beugrottam a múlt héten együtt látogatott kis fenyvesbe, ami sajna nem elég nagy ahhoz, hogy elkerülhessük egymást. Ott gombászgatott ugyanis egy vadidegen csávóval.
Hát így megy ez.
Amúgy nem tudom mi fog ebből látszódni, de ha tudtok még menjetek! Rengeteg a különféle pereszke.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

1 megjegyzés:

István Bagi írta...

Megjegyzések:
Megjegyzés innen: zimre [Látogató] · Szerkeszt
Erről én is hosszasan tudnék mesélni :-((
Öszinte részvétem, sajnos igazad van...

i&n
Permalink 2006. Nov. 28. @ 03:27
Megjegyzés innen: feriur [Tag] · Szerkeszt
küld le nekem a képeket, felteszem
Permalink 2006. Nov. 28. @ 04:32