2008. február 13., szerda

Ebihal

21/06/06

Permalink 06:26:03, Kategóriák: beküldött, írta: peziza Hungarian (HU)


Lassan filmet lehetne forgatni a bénázásunkról. A múltkor gondoltam megnézzük az egyik kedvenc erdőmet, van-e benne már valami. A máskor jól járható földút most egy tóba torkollott:

Bár a látvány nem annyira durva, a valóságban állt a víz az erdőig. Mivel a bátor megoldások híve vagyok, bakancs le, nadrág feltűr és egyenesen át.
A víz pezsgett a néhol már hátsó lábat növesztett, gigantikus méretű ebihalaktól, és a combközépig érő vízben úgy tűnt nincs kedvesebb szórakozásuk, mint minél nagyobb számban nyálkás testüket a gombász talpa alá tolni, vagy ha ez nem sikerül legalább combjával nagy felületen érintkezni. Én szeretem a békákat. Nagyon szeretem.

Gomba persze egy darab se volt.

Nincsenek megjegyzések: