2009. július 10., péntek

tüskés szezon

A múltkoriban gombázás közben találtam egy tompa sünt. A furcsa az volt, hogy nem volt nagyon ijedős, még akkor sem, mikor mellé tettem egy gombát a fotó kedvéért. Sün Sanyi nem szart be, csak kicsit beljebb húzódott magába, sikerült is jó képet róla készíteni, ahogy szaglássza a gombát. Gondoltam is, tudom folytatni az állatok szarvasgombával című sorozatomat.

Azt is kitaláltam közben, hogy a következő posztot "tüskés szezonnak" nevezem és a sünivel illusztrálom, milyen cudar is az idei szezon eddig, mert sok jó nincs benne eddig: túl sok gombász, sok tönkretett termőfolt, száraz tavasz, alacsony felvásárlási árak, hirtelen csak ennyi. Na de a lényeg - ahogy egy-két hét elteltével jutott volna időm posztolni ezt pöpecül kitalált dolgot - keresgélem a sünis képet..., és nincs. A fényképezőgépről kitöröltem, a számítógépre meg úgy látszik fe se töltöttem. :(
Most hol találok megint egy ilyen lökött sünt?


A héten több helyen berobbant a kalapos gomba. Annyira, hogy még én is (ebben a kérdésben elég amatőrnek érzem magam) kiszaladtam kétszer kicsit. Csak beépülhetett valami az emberbe a több tízezer éves gombagyűjtés alatt, hiszen annyira mélyről jövő jó érzés ezekre a kis dagadt vargányákra rábukkanni, hogy csuda.


Közben Feri és mokka is talált sok "tudománygombát"

nem tudtak elszakadni :O

csuda ez is

kukucs

6 megjegyzés:

geastrum írta...

SÜN!SÜN!!
Pedig én nagyon kiváncsi vagyok egy gombát majszoló sünre :)
Vannak progik melyekkel elveszett, törölt adatokat lehet visszaállítani. Egy próbát megérne...
márcsak a vizuális élmény miatt...

István Bagi írta...

segits :) melyik program és hol van?

Unknown írta...

Hehe, en is csak varganyat talalok...ki mereszeli tonkretenni a termofoltokat? Letezik meg, hogy kapaval keresnek gombat?
Mas: kutyat tenyleg csak porazon lehet az erdobe vinni? Felhivtam multkor az erdeszetet, hogy bejelentsem, esetleg fogok talalni valaha sz.gombat, es a bacsi nem is tudott rola, hogy be kene jelenteni, csak azt hajtogatta, h poraz....

Unknown írta...

van peldaul egy ilyen:

http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Backup_and_Copy_Utilities/Digital_Camera_Data_Recovery.html



de nem probaltam :(

István Bagi írta...

köszi a segítséget! megpróbáltam a műtét sikerült, de a beteg meghalt. sajnos már azóta többször betelt a kártya és nem lehet a sünit helyreállítani.

gábor,
a föld alatti gombagyűjtést már nem bejelenteni kell, hanem engedélyt kérni. mindenhol.

Bertók írta...

Imádkozok még egy lökött süniért...