2009. május 31., vasárnap

kicsi hirek

Csak futtában tudok beszámolni a tegnapi versenyről, de nem várom meg míg lesz több időm, mert sok minden más is van amiről akartam írni, de általában elfelejtem mire ide jutok :)
Szóval megint Csipke nyert és ez elég komoly siker, Gratulálok ! Én is teljesen elégedett vagyok, hiszen Mokka és Feri is indult és nagyon jól szerepeltek. Mindketten 2 fordulón is túljutva, a döntőben holtversenyben a 2-3 helyen végeztek Csipke mögött, egy gombával lemaradva ( Csipke 3, Mokka 2, Feri 2). Mokkát ráadásul csak azért neveztük,mert hirtelen jó ötletek tűnt és mivel én nem tudtam volna 2 kutyával egyszerre indulni, Mokkát Szabó István tagtársunk vezette a versenyen. KÖszönöm neki a segitséget :)
A rendezvény amugy igen jó hangulatban zajlott, köszönet Laurának a szervezésért és Patonai Péternek a nagyon finom ebédért és mindenki másnak is az önzetlen segítségért.

3 megjegyzés:

schteca írta...

Gratulálok a fiúknak, igazán szép teljesítmény, különösen az ifjonctól! Csipkének is gratula persze, de őt nem ismerem.
Schteca

Laura írta...

Én is még egyszer gratulálok mindenkinek, Mokka igazi meglepetés volt:) Kiscsikó:)

Gabi írta...

...Mokka egy nagyon ügyes kutyus és gyönyörű is...:D