2008. július 16., szerda

savazás

Oszkár barátom a héten meglepett egy lagottóval. Mondjuk nem olyan nagy meglepetés, hiszen az igéretek szerint már tavaly ősz óta rendelkeznünk kéne egy ilyen plüsskutyával, na de a lényeg, hogy végre összejött. Egyelőre semmi se biztos, az is lehet, hogy itt marad, az is, hogy nem. Ma estefelé, kihasználva, hogy éppen nem rohangál, leültem elé és mondtam neki, hogy beszélni akarok vele, mint férfi a férfival. Persze csak nézett. Előbb rám, majd Ferire. Amikor úgy gondoltam eleget nézett, elmeséltem neki, hogy volt nekem egyszer egy disznóm. Egy vietnámi csüngőbelű. Nagyon csinos kis malac volt, de az istennek se akart gombászni és a vége az lett, hogy megettük. Ez meg csak tovább nézett a kis gomb szemeivel. Megveregettem a soványka kis fenekét, és biztatólag mondtam neki, hogy van még egy kis ideje. A tegnap szétrágott telefonról később fogok vele beszélni.



Kérdés a kedves olvasóhoz:


Mi legyen a neve ennek a blokinek?
Borisz
Bukle'
Csipa
Huba
egyik sem
pollcode.com free polls

A kedvesen hangzó Huba mellett az az automatikus szitok előtag szól (huba+), mig a Borisz és a Buklé szépen alliterál ugyanebben az esetben. A Csipa egyszerúen pedig jó.

8 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Te gonosz. :)) Szegény eb!

Zsuzsa írta...

És mikor lehet megtekinteni a kutyust? Nagy nyomás van rajtam ez irányban. Reggel megmutattam a képet a gyerekeknek, és mielőtt egy szót is szólhattam volna, felkiáltottak, jé, van még egy kutyájuk, menjünk el megnézni!
Kissé ledöbbentem, hogy két kutyarészletből így beazonosítottak, úgy látszik, a gyerekeknek jobb szemük van a részletekre.

István Bagi írta...

hát jövő hét kedd szerda leszek kicsit ráérősebb, akkor jó lenne nektek?

Zsuzsa írta...

Hívlak majd!

Laura írta...

Valamikor augusztusban kellene egy lagotto találkozót is szervezni, neked kb mikor lesz jó? Próbáljuk úgy szervezni hogy minél többen ráérjenek, valamelyik hétvégére, dél-koradélutáni kezdettel, fürdőzési lehetőséggel a kutyáknak. Írd majd meg lécci melyik hétvége jó neked. Mondjuk én addig is szeretném látni :)

István Bagi írta...

ok majd gondolkozom, elég nehezen tudok ilyen messzire tervezni :)

borcsa írta...

Én a Boriszra szavaztam volna, de lemaradtam.
A "Csipá"-val csak annyi a gondom, hogy a mássalhangzók összekeverése komoly gondot okozhat bizonyos körökben.
A "Csipa, adj pacsit!" ellenben bájos!

István Bagi írta...

na akkor Csipa a végeredmény. :) habár most már bánom hogy sem Hudini sem radírpók nem volt a névjavaslatok között.