2009. október 4., vasárnap

a hét találata

Két héttel ezelőtt - gombászás közben - elvesztettem viszonylag új fényképezőgépem. Jaj-jaj bizony. Vagy leraktam valahol, vagy egy ág kihúzta a hátizsákomból. Keresgéltem sokat, még aznap is, de lement a nap. Majd még két alkalommal később direkt arra mentem, de semmi. Most harmadszorra, már feladva minden reményt véletlenül megtaláltam, ráadásul kiváló állapotban. Nem is a gépet keresni mentem, hanem gombászni. Mondanom se kell, utolsó pillanatban érkeztem, a gombák már körülvették.

Ebből több jó és rossz hír követezik:

- Nem sok gombász jár abban az erdőben ---) jó

- Sajnos nem esett semmi eső az elmúlt két hétben ----) rossz

- A pentax: passzentos táskában jól bírja a száraz és hőmérsékleti szélsőségektől mentes időjárási körülményeket ---) jó

- A fényképezőgépben nincs semmi ehető. ---) jó

- A dekoratív céllal a tokra feltekert bőrszalagot viszont valami apró állat szereti ---) rossz

- Kutyáim nem értik a „keresd azt a nyavalyás­* fényképezőgépet!” mondatot

---) még jó


­* szabadon behelyettesíthető más jelzővel, ez nem befolyásolja az utasítás megértését

höö?


rágásnyomok a dekorációs börszalagon

ezeket találtuk


boldogság



5 megjegyzés:

Csibész írta...

Örülök, hogy meglett!! Nekem is nagy fogásom volt a hétvégén az Őrségeben! Alig bírom feldolgozni!!

schteca írta...

A fényképezőgépnek ezek szerint nincs olyan jó és jellegzetes illata, mint a gombának.

geastrum írta...

ezt a mázlistát :))

Gabi írta...

...nem semmi sztori...:D

Barka írta...

:-) Ha jól emlékszem ez már egy korábbi alkalommal egy korábbi fényképezőgéppel is megtörtént...
Valóban mázlista vagy!