2008. augusztus 2., szombat

kutyaetológiai nyári tábor


A múlt héten - amennyire időnk engedte - részt vettem a srácokkal egy kutyaetológiai táborban. A szervezők a Top Mancs kutyaiskola és az ELTE etológiai tanszéke voltak.
Nagyon jól éreztük magunkat, legérdekesebbek (számunkra) a kutyákon végzett tesztek voltak, de ezen kívül természetesen volt sok más is: agility( Igornak nagyon bejön) , engedelmességi képzés( mindkét kutya meglepően jó volt :) ) , terelés, szarvasgomba-keresés :) stb.. A terápiás kutyák közül néhány nagyon lenyűgözött, nagyon komoly, amit tudnak.
Ferin és Igoron végzett etológiai tesztek értékelésére most nem vállalkoznék, de nem volt semmi meglepő. Bátrak, békések, ragaszkodóak voltak és a feladatok nagy részével is elboldogultak. Egy szó mint száz, nekem meg jó volt, mert sokat tanultam a kutyákról, habár direkt elméleti oktatás nem volt (vagy én nem voltam) de közvetve nagyon hasznos dolgokat tudtam meg.

Nincsenek megjegyzések: